tisdag 16 maj 2017

Regn...

Regniga dagar är tråkigt....men å andra sidan får man mycket tid över för att sy och sticka. Idag har jag hunnit kanta alla t-shirts som skulle ha gula kantband, skära nya gula kantband och sticka slut det gula garnet till Vincents kofta.


Är INGET stort fan av modellen på denna koftan alls faktiskt, inte alls min stil, är nog halsen som gör det. Jag tänker iaf bli klar med den innan hösten, den funkar säkert fint att ha under regnjackan. Får ligga i lådan "nästanfärdigaprojekt" ett tag så jag kan köpa alla garner på en gång sen.
Idag kom även sista garnleveransen med mina nystan Big Delight så nu skall här stickas byxor! Och kanske en och annan tröja? Får se vad jag hittar för trevliga mönster! Garnerna är iaf helt fantastiska både i kvalitet och färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jodå, jag lever!

Men bloggen är det väl sämre med. Det kom något imellan...livet, vardagen, ni vet, det där viktiga:) För tillfället har jag som mål att ren...