tisdag 2 maj 2017

Appkrångel, vårruset och nästan klar tröja!

Helt plötsligt kommer det inlägg på bloggen för en hel vecka eller två på en gång. Har nämnligen haft jätteproblem med appen, inläggen är klara men går inte att publicera. går heller inte att öppna dem på datorn och publicera dem. Så har fått kopiera över allt i nya inlägg för att sen publicera dem på nytt.


Våren har iaf nästan kommit, om mindre än en vecka är det dags för vårruset och jag har inte börjat springa ens. Tur att man kan promenera. Jag satsar på att kunna gå de där 5km på max en timma, kommer ju kännas hur lätt som helst när jag på alla mina promenader bär på 7,5 extra kilo på magen i form av en Merlin. Största utmaningen är nog dock att hålla mig frisk till måndag. Det kliar farligt i halsen...

Merlins Ankerströja är nästan klar! Det är en riktig höstig tröja både färgmässigt och funktionsmässigt, men kommer nog funka även på kyliga kvällar iaf ett par veckor till. Tyvärr räckte inte det gröna till hela ärmmudden men ett nytt nystan är påväg på posten och skickades idag.


Färgen är svårfångad på bild men den röda är roströd, tänk löven på hösten :)

1 kommentar:

  1. Igår blev det vår här! Inte en dag för sent, som jag längtat! Firade med en glass!
    Jag vet ju att det är liten storlek men så snabb du var med Merlins tröja! En go tröja har man nytta av året om.

    SvaraRadera

Jodå, jag lever!

Men bloggen är det väl sämre med. Det kom något imellan...livet, vardagen, ni vet, det där viktiga:) För tillfället har jag som mål att ren...