lördag 13 maj 2017

Köpstopp!

Nu har jag inte mindre än 2 leveranser från Skapa Mer att invänta nästa vecka (en skickades i fredags och en skickas på måndag). Första består av  8 nystan sockgarner och 4 nystan Merino extra fine som är tänkt till bebiskofta. Andra består av 8 nystan i 4 olika färger av Drops Big Delight som skall bli ullbrallor till ungarna att ha i höst/vinter. De kommer även funka till blöjbyxor till Merlin!

Nu har jag KÖPSTOPP på allt vad garner heter fram till sy och hantverksfestivalen i augusti!
Med undantag om jag behöver något nystan för att göra klart ett nästan färdigt projekt.

1 kommentar:

  1. Troligen har du lite garn i gömmorna, också! Jag har nästan alltid köpstopp...men ändå blir det lite grand som klurar sig in...
    Väldigt bra och vettiga köp du gjort, dock! Kommer ju bli väldigt användbara och bra saker. Ur miljösynpunkt så bra med yllebyxor istället för tex fleece.

    SvaraRadera

Jodå, jag lever!

Men bloggen är det väl sämre med. Det kom något imellan...livet, vardagen, ni vet, det där viktiga:) För tillfället har jag som mål att ren...